Podaci o firmi

Servisan j.d.o.o.
Bjanižov 5
51513 Omišalj
Hrvatska
OIB: 72408716860 (firma je porezni obveznik)
Matični broj firme:

Telefon: 098 966 6435
Email: info@gaianaturelle.hr

Kupac se slaže s općim uvjetima koji vrijede od trenutka kupnje (predaje narudžbe na onilone stranici www.gaianaturelle.hr).

Vrste korisnika

S registracijom na www.gaianaturelle.hr postajete član online trgovine. Pravo do kupnje u online trgovini Gaia naturelle imaju registrirani članovi i gosti koji naprave brzu kupnju bez registracije.

S registracijom u online trgovini kupac dobije korisničko ime koje je jednako njegovoj email adresi i lozinku. Ako korisnik želi bilo kada zamijeniti svoje korisničko ime ili lozinku to može napraviti u na svom korisničkom profilu.

Firma Servisan j.d.o.o. se obvezuje da će kupcu omogućiti sljedeće informacije:
a) identitetu poduzeća (ime i sjedište firme, matični i OIB broj),
b) kontaktne podatke koji korisniku omogućavaju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
c) bitne značajke proizvoda odnosno usluga (uključeno s prodajnim uslugama i garancijama),
d) dostupnost proizvoda (svaki proizvod koji je u ponudi na internetskoj stranici dostupan je u prihvatljivom roku),
e) uvjeti dostave proizvoda (način, kraj i rok dostave),
f) sve cijene moraju biti jasno određene i moraju biti vidljivo prikazane da li uključuju porez i troškove prijevoza,
g) način plaćanja i dostava,
h) vremenska valjanost ponude,
i) rok u kojem je još moguće prekinuti ugovor i uvjete za prekidanje; osim toga i o tome da li i koliko košta kupca vračanje proizvoda,
j) objašnjenje postupka pri žalbi uključeno sa svim podacima o kontaktnoj osobi ili službi za stik s kupcima.

Ponuda artikala i cijene

Cijena u online trgovini Gaia naturelle je jednaka za registrirane članove kao i za goste online trgovine. Sve cijene su s PDV-om. Cijene vrijede od trenutka predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu vrijednost.

Narudžba i cijene

Kupoprodajni ugovor između Servisan j.d.o.o. i kupcem u online trgovini vrijedi u trenutku kada Servisan j.d.o.o. pošalje prvu elektronsku poštu o potvrdi njegove narudžbe. Od tog trenutka su sve cijene i drugi uvjeti fiksirani i vrijede za Servisan j.d.o.o. kao i za kupca.

Kupoprodajni ugovor (t.j. prva elektronska pošta o statusu narudžbe) je u elektronskom obliku čuvana na serveru www.gaianaturelle.hr i potrošačima je na volju na njihov pisni zahtjev.

Plaćanje i dostava

Trgovac će naručene proizvode korisniku (kupcu) isporučiti u dogovorenom roku. Pošiljke šaljemo preko GLS. Trgovac ima pravo izabrati drugu dostavnu službu. U slučaju preuzimanja proizvoda po načinu pouzeća kupac plaća i troškove otkupnine.

Rok dostave

Sve narudžbe predane radnim danom prije 11 sati šaljemo već isti dan u primjeru po pouzeću ili preko Paypala. Narudžbe koje imaju označeno plaćanje po predračunu pošaljemo odmah kada primimo uplatu. Narudžbe predane za vikende i praznike šaljemo prvi radni dan.

Načini plaćanja

Online trgovina Gaia naturelle omogućava sljedeće načine plaćanja:

S gotovinom pri preuzimanju preko GLS ili s plaćanjem preko banke na račun firme. Na sjedištu firme je moguće preuzeti proizvode s plaćanjem u gotovini (Bjanižov 5, 51513 Omišalj).

Troškovi pakiranja i dostave pri kupnji nad 500 kn su besplatni, do 500 kn je cijena pakiranja i dostave 30 kn. U slučaju kupnje dva Kolagen shot-a  je poštarina besplatna.

Moguće je i osobno preuzimanje u Omišlju. U tom slučaju nema troškova dostave.

Upozorenje: Ti uvjeti i troškovi dostave vrijede samo unutar Republike Hrvatske.

Osobno preuzimanje paketa

Kod osobnog preuzimanja na sjedištu firme Servisan j.d.o.o., Bjanižov 5, 51513 Omišalj nema troškova pakiranja i dostave. Narudžbu možete preuzeti od ponedjeljka do nedjelje između 9.30 – 19.30h u unaprijed dogovorenom terminu!

Izdaja računa

Servisan j.d.o.o. pri dostavi i plaćanju naručenih artikala kupcu pošalje i račun koji je u pošiljci. Na računu su posebno napisane cijene i svi troškovi vezani s kupnjom. Kupac je dužan provjeriti pravilnost podataka prije predaje narudžbe.

Kod za popust

Kod za popust odnosno promocijski kod donosi različite ugodnosti pri kupnji preko online trgovine www.gaianaturelle.hr. Aktivni kod možete naći na naslovnoj stranici u elektronskoj pošti firme Servisan j.d.o.o. ili drugim medijima. Kod donosi različite ugodnosti, od različitih poklona do popusta. Svaki kod je vremenski ograničen, mora se iskoristiti u određenom roku i nakon isteka roka ne vrijedi više.

Upotreba koda za popust:
• Izaberite proizvode koje želite kupiti i dajte ih u košaricu.
• Na završetku blagajne u prozor ”promocijski kod” upišite kod za popust i kliknete gumb ”potvrdi”.
• Za jednu kupnju moguće je iskoristiti jedan kod za popust.
• Kada upišete kod za popust se vrijednost koda za popust automatski oduzme od cijene vaše narudžbe. Ostane iznos koji još treba platiti.

Postupak kupovine

I. Izbor proizvoda: Na online stranici www.gaianaturelle.hr izaberite proizvod i kliknite na poveznicu ”Dodaj u košaricu”. Sistem te obavijesti, da je proizvod bio uspješno dodan u košaricu. Ako želite nastaviti s kupovanjem kliknite lijevo na poveznicu ”Nastavi s kupovanjem ” i vratite se nazad u online trgovinu. Ako želite završiti kupnju kliknite desnu poveznicu ”Završi kupnju” i sistem vas dovede u košaricu.

II. Uklanjanje proizvoda iz košarice: Na online stranici www.gaianaturelle.hr se u gornjem desnom kutu nalazi ikona košarice u kojoj se (nakon klika na ikonu) korisniku prikažu proizvodi koje je dodao u košaricu. Ako korisnik želi ukloniti određeni proizvod iz košarice mora kliknuti na ikonu košarice i kliknuti na križić ”ukloni”. Ako želi korisnik dodati određeni proizvod u košaricu mora kliknuti na poveznicu ”Nastavite s kupnjom”. S klikom na tu poveznicu se vrati nazad u online trgovinu.

III. Košarica: Za završavanje narudžbe morate ispuniti potrebna polja.

1. Adresu za dostavu: Morate upisati zahtijevane kontaktne podatke koji su označeni s crvenom zvjezdicom (ime, prezime, e-mail, adresa, kraj, poštanski broj i telefonski broj) koji nam trebaju za potvrdu i završetak narudžbe te dostavu proizvoda.
Obrazac omogućava da se napravi korisnički račun i kod sljedeće narudžbe će podaci o korisniku biti sačuvani.
2. Trošak dostave: korisnik može izabrati među dostavnom službom GLS ili osobnim preuzimanjem paketa na sjedištu firme Servisan j.d.o.o. u Omišlju.
3. Način plaćanja: Možete izabrati između tri načina plaćanja: Plaćanje po pouzeću, plaćanje po predračunu ili Paypal plaćanje.
4. Kuponi i poklon kartice: Ako korisnik ima kupon za popust ili poklon bon karticu mora ju upisati u odgovarajuće polje i kliknuti gumb potvrdi.
5. Pregled narudžbe: Prikazani su  proizvodi koje korisnik doda u košaricu u online trgovini. Cijena proizvoda, trošak poštarine, vrijednost PDV-a i ukupni trošak su vidljivi u košarici prije nego se narudžba završi.
IV. Zaključak narudžbe: Korisnik može pregledati podatke za dostavu, način plaćanja koje je izabrao i sadržaj košarice. Korisnik potvrdi narudžbu s klikom na gumb ‘Predaj narudžbu”. Ako je narudžba bila uspješno zaključena se na stranici ispiše tekst  ”Vaša narudžba je bila uspješno predana. Hvala vam za kupnju! Broj vaše narudžbe je: xxxx.”

Postupak obavješćivanja o kupnji

Nakon predaje narudžbe kupac dobije obavijest po elektronskoj pošti da je narudžba primljena. Članu su na stranici www.gaianaturelle.hr dostupni podaci o statusu i sadržaju narudžbe.
Servisan j.d.o.o. može za provjeravanje podataka nazvati kupca na njegov telefonski broj.
Postupak kupnje za pravne osobe je potpuno jednak kao i za fizičke osobe osim da na kraju narudžbe pravna osoba mora napisati naziv firme i OIB. Mogućnosti plaćanja su potpuno isti.

Kod ugovora napravljenih na daljinu ima potrošač pravo da u roku 14 dana javi firmi na email (info@gaianaturelle.hr) ili po kakvom drugom komunikacijskom kanalu da prekida ugovor bez da mora navesti razlog za svoju odluku.

Potrošač mora najkasnije u roku 14 dana po javljanju o prekidanju narudžbe firmi javiti proizvode. Potrošač vraća proizvode na adresu: Servisan j.d.o.o., Bjanižov 5, 51513 Omišalj, Hrvatska. Jedini trošak koji ima potrošač u vezi s prekidanjem narudžbe je trošak vračanja proizvoda.

Potrošač mora proizvod vratiti prodavaču u nepromijenjenom obliku i količini osim ako je proizvod uništen, pokvaren, izgubljen ili se je njegova količina smanjila a da za to nije kriv potrošač.
Kupac pri vračanju proizvoda mora poslati i račun i osobne podatke i transakcijski račun na koji želi  primiti vraćen novac. U roku 14 dana od primljene obavijesti o prekidanju ugovora vratit ćemo novce.
Kod prekidanja ugovora gdje je bio upotrebljen promocijski kod ili kod za popust se ta sredstva uzmu u obzir i korisniku se ne vrate. Na račun se vrati samo uplaćeni iznos, korisniku se vrati promocijski kod u obliku novog koda. Poklon bon se kod prekidanja ugovora vrati korisniku.

Odgovornost za greške
Prodavač odgovara za greške koje je proizvod imao tada kada je opasnost prešla na kupca ne glede na to da li je bilo poznato ili ne. Prodavač odgovara i za greške koje se pokažu nakon što je opasnost prešla na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao već prije toga. Za nepoznatu grešku ne odgovara proizvođač.

Sigurnost

Servisan j.d.o.o. upotrebljava odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i čuvanja podataka.

Čuvanje osobnih podataka

Servisan j.d.o.o. za neodređeno vrijeme čuva sljedeće podatke registriranih članova koji su prijavljeni na stranici www.gaianaturelle.hr: ime i prezime, email, broj telefona i adrese za dostavu, državu prebivališta, vrijeme i datum registracije.
Srevisan j.d.o.o. osobne podatke upotrebljava za potrebe ispunjavanja narudžbi (slanje informativnog gradiva, ponuda, računa) i ostalih potrebnih informacija za komunikaciju s korisnikom.
Korisnikovi podaci u niti jednom slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama.
Za čuvanje osobnih podataka je odgovoran i korisnik koji se isto tako mora pobrinuti za sigurnost svog e-maila, korisničkog imena i lozinke te pravilno programsko (protivirusno) zaštiti svoj kompjuter.
Komunikacija
Servisan j.d.o.o. će s korisnicima doći u kontakt preko sredstva za komunikaciju na daljinu ako korisnik izričito tome ne protivi. Elektronska i SMS poruke će sadržavati sljedeće:

jasno će biti označena kao promocijske poruke,

  • pošiljatelj je jasno vidan
  • različite akcije, promocije i druge tržne tehnike bit će označene kao takve,
  • isto tako će biti jasno određeni uvjeti sudjelovanja s njima,
  • jasno će biti predstavljen način odjave od dobivanja promocijske e-pošte,
  • želju korisnika da ne želi dobivati promocijske poruke ćemo ispunjavati
  • Ocjene, mišljenja i preporuke

Mišljenja, ocjene i preporuke koje kupci napišu su dio funkcionalnosti online trgovine i namijenjeni su svim korisnicima.
www.gaianaturelle.hr omogućava da mišljenje napiše bilo koji korisnik online trgovine, prije konačne objave ih Servisan j.d.o.o. pregleda. Servisan j.d.o.o. neće objaviti mišljenja i komentare koji su uvredljivi, neprimjerni ili koje će Servisan j.d.o.o. ocjeniti da ne nudi korist drugim korisnicima.

S predajom mišljenja ili komentara se korisnik izričito slaže s uvjetima upotrebe njihovog mišljenja ili komentara i dozvoljava Servisan j.d.o.o. da objavu javno dijeli u emailu ili drugim medijima. Servisan j.d.o.o. ima pravo sadržaj komentara upotrebljavati vremenski neograničeno za bilo koju namjenu koja je u poslovnom interesu Servisana j.d.o.o. Autor komentara istovremeno izjavljuje i osigurava da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisane komentare te da ta prava prenosi na neograničeno vrijeme na Servisan j.d.o.o.

Pravna obavijest

Online trgovina www.gaianaturelle.hr i svi podaci na njoj, slike artikala, grafički i video elementi na online stranici zaštićeni su i nije ih dozvoljeno reproducirati ili upotrebljavati bez prethode pismene dozvole.

Ograničenje odgovornosti

Servisan j.d.o.o. se trudi omogućiti ažurnost i pravilnost podataka koji su objavljeni na  www.gaianaturelle.hr. Svojstva artikala, rok isporuke ili cijena se mogu promijeniti tako brzo da Servisan j.d.o.o. ne uspije popraviti sve podatke na stranici. U takvom slučaju će Servisan j.d.o.o. kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu prekid ugovora ili zamjenu naručenog artikla.

Isključivanje odgovornosti

Zadržavamo pravo onemogućiti online stranicu ili onemogućiti dostupnost do nje zbog tehničkih ili drugih problema što znači i onemogućavanje korištenja online stranice. U tom slučaju tehničkih problema na stranici, imamo pravo otkazati predane narudžbe koje je tehnička pogreška pogodila. U primjeru otkazivanja ćemo vas obavijestiti u najkraćem mogućem vremenu i objasniti sljedeće korake. Sami morate osigurati odgovarajuću vrstu opreme (antivirus itd.) prije odlaska na internetu stranicu i njenog korištenja. Kupac mora osigurati odgovarajuću sigurnost onih podataka koje upotrebljava za prijavu na online stranici (e-mail, lozinka).

Pritužbe i sukob

Servisan j.d.o.o. poštuje europski zakon o sigurnosti potrošača. Servisan j.d.o.o. se trudi ispunjavati svoju dužnost uspostavljanja učinkovitog sistema obrade pritužbi i odrediti osobu s kojom se u slučaju problema kupac može povezati telefonski ili preko e-maila.

Pritužba se preda preko e-mail adrese info@gaianaturelle.hr. Postupak obrade je povjerljiv. Servisan j.d.o.o. će u roku pet dana potvrditi da li je primila pritužbu, javljat će kupcu sve detalje o sljedećem postupku.

Servisan j.d.o.o. ima najbolje namjere da se bilo kakvi sukobi riješe sporazumno.

Rješavanje potrošačkih sukoba izvan suda

Skladno sa zakonskim normativima ne priznajemo nikakvog izvođača izvan suda za rješavanje sukoba osim onog koji je odgovoran za rješavanje potrošačkog sukoba kojeg bi potrošač izazvao u skladu sa Zakonom o rješavanju potrošačkih sukoba izvan suda.